دستگاه ها برای جذب بودجه های سفر رئیس جمهوری اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد و رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان گفت: با توجه به اینکه بودجه های سفر رئیس جمهوری بزودی به استان سرازیر می شود دستگاه ها برای جذب بودجه ها با برنامه ریزی لازم ، سریع تر اقدام کنند.
 
 میرمحمدی افزود: باید با توجه به محدودیت زمانی با سرعت بیشتری کار کنیم تا مردم نیز متوجه تغییرات باشند و احساس کنند که دولت به مردم توجه دارد و برای این کار تا خردادماه سال آینده بیشتر فرصت نیست.
 
وی ادامه داد: نباید نگران رسیدن اعتبارات باشیم چون هر کاری در این بخش انجام شود به نفع مردم است و آنها هم قدردان تلاش مسئولان هستند.
 
استاندار در ادامه با تقدیر از کارگروه‌های ذیل ستاد راهبری گفت: همت و کوشش اعضای کارگروه‌ها در تحقق طرح‌های تعریف شده نیز بیانگر همین تلاش مسئولان است با این حال باید برای طرح های اقتصاد مقاومتی ، برش استانی هم تهیه شود تا کارها با سرعت بیشتر انجام می شود.
 
رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در بخش دیگر این جلسه درباره الزامات بسته حمایت از اشتغال نیز اظهار کرد: برای جذب هرچه بیشتر بودجه هزار میلیارد تومانی این حوزه تلاش کرد از این رو باید بسته حمایتی از سوی مسئولان مرتبط مطالعه شود و ظرفیت های قابل بهره برداری شناسایی شود.
 
در این جلسه که برخی دستگاه های زیرمجموعه کارگروه‌های ستاد راهبری همچون شرکت آب و فاضلاب روستایی، توزیع برق استان، برق منطقه‌ای استان، شرکت گاز و شرکت شهرک‌های صنعتی و صداو سیمای مرکز استان گزارش عملکرد خود را ارائه دادند.

بر اساس گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان دستگاه‌های مرتبط، طرح‌های تعریف شده در دو گروه ملی و استانی در دستور کار قرار گرفته که پیشرفت‌ فیزیکی هر یک از طرح‌های تعریف شده بین 20 تا 100 درصد بوده است.
 
برخی طرح ها نیز تا پایان سال جاری به تحقق 100 درصدی خواهد رسید و برخی نیز تا پایان اردیبهشت و یا خردادماه سال آینده به اتمام می‌رسد.
 
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.