سرمربی تیم روئینگ بانوان قایقرانی گفت:برای آمادگی بیشتر قایقرانان در رقابتهای بین المللی قصد داریم که آنها را به شاخص ها برسانیم.

 افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: همچنان با 4 قایقران قبلی تمرینات را ادامه می دهم وطبق برنامه فنی که انجام شده برای حضور در رقابتهای بین المللی پیش می رویم اگرچه در اردوی پیشین به خاطر امتحانات دانشگاهی چند روزی عقب افتادیم اما قصد داریم که به شاخص ها برسیم. 
 
وی در خصوص وضعیت جوی و تمرینات،افزود:در چند روز نخست تمرینات هوای تهران سرد بود اما کم کم بهتر شد و در برنامه مان بود که اردوی تدارکاتی را به مناطق گرمسیر انتقال بدهیم اما شرایط فراهم نشد به این خاطر سعی کردیم اردو را در تهران برگزار کنیم و با دستگاه شبیه ساز و بدنسازی تمرینات را به جلو می برم.
 
فرزام در خصوص اردوی برون مرزی که برای پاروزنان زیر نظرش در نظر گرفته بود اما هنوز اجرایی نشده ، خاطر نشان کرد: یک اردوی برون مرزی برای قایقرانان روئینگ برنامه ریزی شده بود که فدراسیون قایقرانی پیگیری نکرد به این خاطر لغو شد البته برای سال آینده برگزاری چندین اردوی برون مرزی را مد نظر داریم که پاروزنانمان را به سطح جهانی نزدیک کند.
 
وی تاکید کرد:سه اردو را در برنامه تمرینی تیم روئینگ بانوان گذاشته ام که نزدیکترین این اردوها در اروپا پیش از کاپ یک جهانی است تا قایقرانان یک هفته پیش از رقابتها بتوانند اردوی تمرینی کوتاهی داشته باشند.
 
فرزام در خصوص وعده ی فدراسیون برای تهیه امکانات، ابراز کرد: برای تهیه امکانات روئینگ فدراسیون قایقرانی به دنبال تولید داخلی است و برخی از امکانات را هم از خارج سفارش داده اند که تا دو ما آینده به کشور وارد می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار