دبیر فدراسیون قایقرانی:

مربی جدید تیم روئینگ اول اردیبهشت به ایران می آید

مرادی از حضور جیوگانیک مربی جدید تیم روئینگ از اول اردیبهشت در ایران خبر داد.

مربی جدید تیم روئینگ اول اردیبهشت به ایران می آید به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان وحید مرادی دبیرکل فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با رقابت های آسیایی 2018 جاکارتا عنوان کرد: فدراسیون در هدف کوتاه مدت خود، پیش بینی حضور مقتدرانه در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا را دارد. از مجموع 57 مدال کاروان جمهوری اسلامی ایران در بازیهای آسیایی گذشته در اینچئون کره جنوبی 9 مدال را فدراسیون قایقرانی کسب کرد. در بازیهای آسیایی پیش رو، تلاش ما این است که تعداد مدالها را افزایش دهیم و یا حداقل رنگ آنها را بهتر کنیم؛ این اتفاق شدنی است؛ به شرط آنکه یک سری مسائل رعایت شود و پشتوانه های لازم از این فدراسیون صورت بگیرد. 

وی تصریح کرد: فدراسیون در طول 2 سال گذشته برنامه های بسیار جامعی را در رشته های مختلف از جمله روئینگ داشته است. روئینگ دختران رشد بسیار خوبی کرده و یکی از امیدهای ما در بازیهای آسیایی آینده است. تیم روئینگ پسران هم از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است و امروز ورزشکاران شاخصی در این رشته پارو می زنند. 

دبیرکل فدراسیون قایقرانی درباره مربی جدید تیم روئینگ گفت: جیوگانیک مربی با تجربه ای است و در گذشته در ایران حضور داشته و مقطعی با محسن شادی کار کرده است. مسئول کمیته روئینگ کشورمان جلسات متعدد و منظمی با کارشناس و خبرگان این رشته ورزشی در فدراسیون برگزار کرد و در نهایت به این جمع بندی رسیدند که جیوگانیک می تواند به روئینگ ما در این مقطع کمک کند و فدراسیون پیشنهاد کمیته روئینگ را پذیرفت. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: جیوگانیک اول اردیبهشت ماه به ایران خواهد آمد تا کار خود را در تیم روئینگ ایران آغاز کند. این مربی بیشتر در بخش پسران فعالیت خواهد کرد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار