مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از امدادرسانی به 10 هزار دستگاه خودرو در راه مانده در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی راه‌های روستایی گفت: تنها راه ارتباطی ۲۰ روستا مسدود است که تا پایان امروز بازگشایی می‌شوند.

وی افزود: در زمستان امسال راهداران اردبیلی ایثارگرانه در جاده‌ها حضور یافتند و توانمندی خود را اثبات کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به استفاده از ۲۲۹ دستگاه ماشین‌آلات رف روبی و ۴۱۱ نفر نیروی انسانی راهدار اضافه کرد: با تلاش راهداران و با وجود بارش‌های سنگین برف هیچ محور اصلی در استان بسته نشد.

رحمتی متذکر شد: به دلیل وقوع بهمن در جاده خلخال، کوثر و گردنه حیران به صورت موقت و در عرض و ساعت جاده‌ها بسته بود که با همت راهداران بازگشایی صورت گرفت.

وی با اشاره به حجم کار انجام شده در زمینه برفروبی تاکید کرد: از ابتدای مهر تا پایان بهمن‌ماه ۱۰۸ هزار و ۷۰۰ کیلومتر باند برف‌روبی در این استان انجام شده است.

رحمتی با تأکید به اینکه در مدت زمان ذکر شده در تمامی ۱۰ شهرستان اردبیل برف باریده است، اضافه کرد: حتی راه‌های روستایی نیز بیش از دو روز مسدود نبوده و به محض اتمام برف‌روبی راه‌های اصلی، برف‌روبی راه‌های روستایی آغاز شده است.

وی به استفاده از ۱۶ هزار و ۱۰۰ تن مخلوط شن و نمک در بازه زمانی ذکر شده اشاره کرد و گفت: در عین حال ۲۰ مقطع ریزش برداری انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.