فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سه شرور سابقه دار در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ "رضا شیرزادی گفت: در پي اعلام مركز پيام مبنی بر وقوع يك مورد شرارت و اخلال در نظم در شهرک طاقبستان، با توجه به اهمیت موضوع اکیپی کارآزموده از عوامل کلانتری 19 طاقبستان به محل اعزام شدند. و در محل مشاهده می کنند که سه جوان در حال عربده كشی بوده و با سلاح سرد سبب ایجاد رعب وحشت برای شهروندان شده اند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سه جوان با سلاح سرد برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده بودند، افزود: ماموران بلافاصله برای دستگیری مجرمان وارد عمل شدند اما متهمان به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند.
سرهنگ شیرزادی ادامه داد: با استفاده از شیوه و شگرد های خاص پلیسی، خودروی متهمان متوقف و هر سه نفر شرور سابقه دار نیز قبل از هر گونه آسیبی به شهروندان دستگیر شدند، همچنین مأموران در بررسی از خودروی متهمان تعدادی سلاح سرد کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پايان ضمن تقدير از همراهي خوب مردم در دستگيري اين سه شرور سابقه دار و تحویل آنان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و حضور مقتدرانه در سطح شهرستان به هنجارشکنان و مخلان امنيت عمومي، که باعث برهم زدن نظم و آرامش شهروندان می شوند هرگز مجال قدرت نمایی نمی دهد و قاطعانه با هرگونه شرارت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.