مدیر پیشین دفتر نخست وزیر اسرائیل به صورت غیر قانونی در جهت منافع تجاری شخصی کار کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، پلیس رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد که اسناد و مدارک تازه ای در اختیار دارد که نشان می هد مدیر پیشین دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به صورت غیر قانونی در جهت منافع تجاری شخصی اقدام کرده است.

در بیانیه پلیس رژیم صهیونیستی درخصوص بازجویی از «آری هارو» مدیر دفتر نتانیاهو آمده است:‌ بازجویی از وی در نیمه سال 2015 و پس از کناره گیری از ریاست دفتر نخست وزیری انجام شد.

در ادامه این بیانیه آمده است، هارو پیش از این که ریاست دفتر نتانیاهو را به عهده بگیرد، اعلام کرده بود که شرکت خود را فروخته و در هیچ یک از فعالیت های مربوطه مشارکت ندارد.

پلیس رژیم صهیونیستی می گوید، ریاست پیشین دفتر نخست وزیری، در بیانیه دروغین اعلام کرده که شرکت را فروخته است، اما وی همچنان صاحب شرکت بوده و درحالی که در پست دولتی حضور داشته،‌ از سود حاصل از شرکت استفاده کرده است.

درحالی که هارو ارتکاب هرگونه تخلفی را رد کرده است،‌ پلیس رژیم صهیونیستی می گوید نتایج بازجویی را به دفتر دادستان کل اسرائیل ارائه خواهد داد که این امر ممکن است حاوی اتهاماتی از جمله دریافت رشوه، اختلاس و خیانت در امانت باشد.

هارو پیش از تصدی رئیس دفتری نتانیاهو در شرکت مشاوره خصوصی «تری اچ گلوبال» فعالیت می کرد. رسانه های رژیم صهیونیستی هشتم بهمن ماه 95 نیز از سومین دور بازجویی نتانیاهو خبر داده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار