آیت الله سید احمد علم الهدی گفت:مسئولین باید علاوه بر حل مشکلات مردم، اقتدار جامعه را نیز حفظ کنند زیرا اقتدار این نظام ، اقتدار اسلام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ی ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه ی مشهد در خطبه های امروز نماز جمعه ی مشهد گفت: در هفته ای که گذشت در یک مثلث خاص بودیم که حوادث تلخ و شیرینی در آن اتفاق افتاد.

خطیب جمعه مشهد افزود: ضلع اول حوادث طبیعی بود که موجب ناراحتی و گرفتاری برای مردم ایران شد، ضلع دوم نیز برگزاری ششمین کنفرانس حمایت از فلسطین  و ضلع سوم نیز برگزاری ششمین کنفرانس امنیتی در مونیخ بود.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری از خرابی ها ، سیل و قطع آب و برق در کشور با عنوان خراش دل یاد کردند ، گفت: مسئولین باید با مدیریت به موقع ، مشکلات مردم را رفع کنند. ولی متاسفانه در استان های جنوب کشور هنوز سوء مدیریت وجود دارد.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود : سیل در تایباد نیز موجب خسارت به مردم شد که خوشبختانه با رسیدگی به موقع مسئولین استان ، مشکلات مردم حل شد.

خطیب جمعه ی مشهد گفت: افتتاح خط دوم قطار شهری مشهد باعث افتخار است ، زیرا اغاز و مبدا آن از حاشیه ی فقیرنشین شهر است.

وی در خصوص قیمت بلیت قطار شهری افزود : امیدواریم مسئولین قیمت این بلیت ها را به گونه ای تعیین کنند که مردم فقیر شهر هم بتوانند از قطار شهری استفاده کنند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در پاسخ به این سوال که با وجود گرفتاری های ناشی از بلاهای طبیعی در کشور ، چرا باید کنفرانس حمایت از فلسطین برگزار کنیم گفت: مدیریت صحیح همین است و مسولین باید علاوه بر حل مشکلات مردم، اقتدار جامعه را نیز حفظ کنند زیرا اقتدار این نظام ، اقتدار اسلام است.

وی افزود : مقام معظم رهبری با تشکیل به موقع کنفرانس حمایت از فلسطین اقتدار ایران را نشان دادند و کمر ظلم را در هم شکستند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.