ساخت مراكز سرطانی، دياليز و بيماران روانی نيازهای فوری مازندران در حوزه سلامت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جان بابايی رئيس دانشگاه علوم پزشكی مازندران گفت : در سه سال اخير خيرين سلامت مازندران يك هزارميليارد ريال كمك نقدي براي ساخت مراكز درماني پرداخت كردند.

وی افزود : در اين مدت خيران ۲۵۰ هزار متر مربع زمين برای ساخت مراكز درمانی و بهداشتی به دانشگاه علوم پزشكی اهداء كردند.

وی تعداد خيرين سلامت در استان را ۳ هزار نفر اعلام كرد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكی مازندران گفت : خيرين روستايی در اين خطه در مقايسه با شهرنشينان كمك های بيشتری از لحاظ نقدی و غير نقدی به حوزه سلامت كمك كردند.

جان بابايی اهداء زمين برای ساخت ۲۳۰ مركز بهداشتی در روستاها را از مهمترين كمک های خيرين سلامت روستايی در مازندران در سال های اخير اعلام كرده است.

وی افزود : در سه سال اخير ۹ مركز دياليز از سوی خيرين در اين استان ساخته شد و هم اكنون تمام شهرها به جز محمودآباد دارای مركز دياليز است و خدمات به بيماران دياليزی ارايه می دهند.

رئيس دانشگاه علوم پزشكی مازندران گفت : بزودی مركز دياليز شهرستان محمودآباد نيز راه اندازی می شود و حلقه خدمات دهی در اين حوزه در مازندران تكميل می شود.

جان بابايی ساخت مركز جامع سرطان را از ديگر خدمات مهم خيرين سلامت در مازندران در سال های اخير دانست و گفت : در اين مركز خدمات رسانی به بيماران سرطانی به طور رايگان داده می شود.

وی افزود : بزودی پيوند استخوان نيز در مركز جامع سرطان نيز ايجاد مي شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.