اولين برنامه طرح نشاط اجتماعی ويژه دختران در یکی از مدارس حاشیه شهرسنندج برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛هیرش رضایی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان كردستان گفت: اولين برنامه طرح نشاط اجتماعی ويژه دختران در یکی از مدارس نایسر توسط موسسه فانوس طاراديس و با حمايت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان كردستان و اداره كل اجتماعی استانداری و امور بانوان استانداری برگزار شد.

وی افزود:طرح نشاط اجتماعی یکی از برنامه‌هایی است که در راستای ایجاد شور و شادی در جامعه انجام شده است.

رضایی گفت: اولین طرح نشاط اجتماعی را در یکی از مدارس حاشیه شهر انجام دادیم و 500 نفر از دانش آموزان دختر از اجرای این طرح شرکت و استقبال کردند.

وی ادامه داد: برگزاری جنگ‌های شادی ویژه دختران و برنامه‌های مفرح ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌هایی بود که در طرح نشاط اجتماعی انجام گرفت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان كردستان به اولويت‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان توجه و حمايت از سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در نظر داریم با تقويت و حمایت سازمان‌های مردم نهاد از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در بخش دختران در مناطق حاشیه شهرها جلوگیری کنیم.

رضایی به اجرای این طرح در مناطق دیگر اشاره کرد و گفت: طرح یادشده در 7 منطقه حاشیه شهر سنندج در بخش دختران تحت عنوان نشاط اجتماعی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.