همایش همگرایی علما با حضور علمای اهل سنت و شیعه در محل دهکده مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در حال برگزاری است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد ، حجت الاسلام علی خادمی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت : این همایش به همت دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله مکارم شیرازی ، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و سازمان تبلیغات اسلامی استان درحال برگزاری است.

خادمی افزود : سخنران محوری در این همایش حجت الاسلام زمانی استاد حوزه علمیه و دبیر کنگره جهانی اتحاد امت اسلامی در مقابل تکفیر و همچنین حجت الاسلام خوشخو سخنرانان این همایش است.

وی در باره هدف از برگزاری این همایش اظهار کرد: امروز اقدامات و جنایات تکفیری ها، فجیع تر و دردناک تر از اقداماتی است که بوداییان در میانمار علیه مسلمانان انجام دادند.

وی با بیان این که جریان تکفیر، در تلاش است تا چهره ای خشن و پرخشونت از اسلام به جهانیان نشان دهد و البته اکنون پشت پرده این اقدامات افشا شده است، اظهار کرد : اکنون دست آنان که با جریان تکفیر هم پیمان شده اند رو شده است.

جت‌الاسلام علی خادمی در همایش همگرایی امت اسلامی در مقابله با تکفیر در جمع علمای شیعه و سنی خراسان شمالی اظهار کرد: یکی از دردناک‌ترین مسائلی که جهان اسلام با آن مواجه شده جریان تکفیری است.

وی با اشاره به مبانی اسلام، گفت: جریان‌های تکفیری بدون در نظر گرفتن این مبانی اعمال جنایت‌کارانه درملأعام انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام خادمی دست داشتن رژیم صهیونیستی و استکبار را پشت پرده ایجاد و تقویت جریان‌های تکفیری در جهان دانست.

وی عنوان کرد: تا زمانی که این جریان فعال است، رژیم صهیونیستی اهداف خود که تفرقه‌اندازی بین شیعه و سنی است را در جهان پیاده‌سازی می‌کند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.