نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار بخشی از طرح های نیمه تمام عمران روستايی منطقه در قانون بودجه سال 1395 خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی نژاد، در گفتگو با خبرنگاران گفت : با پیگیری های انجام شده امسال علاوه بر اعتبارات جاري دهياري ها كه از محل اعتبارات سوخت و ماليات بر ارزش افزوده از محل بند (و) تبصره (6) قانون بودجه سال ١٣٩٥ نیز اعتباراتی برای دهیاری های منطقه جذب شد.

وی افزود: بخش عمده اعتبار جذب شده برای كمك به تكميل پروژه هاي نيمه تمام و تجهيز دهياريها به ماشين آلات مورد نياز، پروژه های عمرانی، اجراي زيرساخت گردشگري، بهسازي و توسعه معابر روستايي است.

ساداتی نژاد با اشاره به جزئیات اعتبارات جذب شده برای دهیاری های شهرستان های کاشان و آران و بیدگل گفت: برای روستای حسين آباد و ابوزيدآباد يك دستگاه خودروي آتش نشاني به ارزش ٢٠٠ ميليون تومان و برای روستاهای تجره، الزگ، جوينان، استرك، تتماج، باريكرسف و حسنارود هركدام مبلغ تقریبی ٢٠ ميليون تومان جذب شد.

وی، تخصیص 100 میلیون تومان برای روستاي هدف گردشگري نشلج را یادآورشد و گفت :٧٥ ميليون تومان از این مبلغ ن واريز شده است و بقيه آن در همين ماه واريز مي شود.

به‌گفته‌وی،  800 میلیون تومان نیز براي دهياري محمدآباد كويرات و یک و نیم ميليارد تومان تسهيلات براي شرکت تعاونی دهیاران شهرستان آران و بیدگل تصويب شد.
نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل، تامین دو دستگاه كمپرسي نيمه سنگين هر کدام به مبلغ تقریبی ٨٥ ميليون تومان برای روستاهای حسنارود و یزدل را یادآورشد و گفت :برای روستاهای قاسم آباد، ریجن و كاغذي ابوزيدآباد و ساديان كاشان به منظور اجراي پروژه های عمراني نیز در مجموع اعتباری به مبلغ تقریبی 128 ميليون تومان جذب شد.

ساداتی نژاد در پايان با تأكيد بر ضرورت هزينه كرد اعتبار تخصيص يافته در محل پروژه هاي مربوطه خاطر نشان کرد: بخشداري‌ها، فرمانداري‌ها و دفاتر امور روستايي و شوراهاي استانداري‌ها موظفند هستند بر اجراي مناسب و صحيح پروژه ها نظارت هاي دقيق را اعمال نمايند و گزارش پيشرفت فيزيكي را به همراه مستندات مربوطه به سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور ارائه کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.