معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: امسال همزمان با دهه فجر ۳ هزار و ۷۳۰ طرح و با اعتباری بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال در استان اصفهان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی طرفه  امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی روستای قصرچم شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه از جمله خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل کشور اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی در بخش‌های مختلف  کشور بوده است اظهارداشت: امسال همزمان با دهه فجر 3 هزار و 730 پروژه و با اعتباری بیش از 24 هزار میلیارد ریال در استان اصفهان افتتاح می‌شود.

وی افزود: از کل پروژه‌هایی که در دهه فجر به بهره برداری رسیده 43درصد آن توسط بخش خصوصی و 38درصد آن در بخش مدیریت شهری بوده است.

معاون عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه 5500 میلیارد تومان پروژه عمرانی در طول امسال در استان اصفهان اجرا شده که رشد 70درصدی نسبت به سال گذشته داشته است، گفت: از میان کل پروژه‌های امسال بیش از 3 هزار میلیارد تومان آن توسط بخش خصوصی تامین اعتبار و اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه افزایش میزان مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های مختلف در راستای افزایش سهم مردم در اجرای طرح‌ها و اجرای اصول اقتصاد مقاومتی در کشور انجام شده است، بیان کرد: تسهیلات بانکی برای اجرای پروژه‌های عمرانی پیش بینی شده و بر اساس طرح‌ها به مجریان طرح و پروژه اختصاص می‌یابد.

طرفه تصریح کرد: افزایش تعداد پروژه‌های خدماتی و میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در فاصله سال‌های 93 تا 95 در استان نشان دهنده اهتمام دولت یازدهم به خدمت‌رسانی به مردم و رفع نیازهای مختلف در مناطق گوناگون استان بوده است.

وی با بیان اینکه در سال 93 مجموع سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای طرح‌های مختلف که در دهه فجر و هفته دولت افتتاح شد، بیش از2500 میلیارد تومان بود، گفت: این رقم در سال 94 به 3700 میلیارد تومان و در سال 95 به 5500 میلیارد تومان افزایش یافت.

معاون عمرانی استانداری اصفهان افزود: در دهه فجر امسال در شهرستان شهرضا 112 پروژه با اختصاص اعتباری بیش از 47 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.