امام جمعه بردخون گفت: اگر خانواده نسبت به ارزش‌های اسلامی بی‌تفاوت باشد مدرسه به تنهایی کارساز نیست.

والدین دانش‌آموزان به مدارس کمک کنند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه هر فردی در جامعه مسئولیتی دارد اما مسئولیت‌ها هیچ‌گاه ماندگار نیست، اظهار داشت: آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد و دستگاه کشور است که با همه اقشار ارتباط دارد، تربیت در اولویت نظام تعلیم و تربیت قرار دارد و رسالت و وظیفه انبیاء و اولیا بر اساس دو هدف بسیار مهم تعلیم و تزکیه تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر در بالاترین مقام علمی باشیم اما تزکیه و تقوا نداشته باشیم شخصیت کاملی نداریم افزود: تعهد و تخصص همراه هم هستند پس اولیا خانه و مدرسه با هم تلاش کنند که اگر خانواده نسبت به ارزش‌های اسلامی بی‌تفاوت باشد مدرسه به تنهایی کارساز نیست.

رکنی حسینی با تأکید بر اینکه والدین را در کنار مدارس داشته باشیم، ادامه داد: نباید تنها به فکر نیازهای مادی فرزندان باشیم و با تشکیل نشست‌های هم‌اندیشی و آموزشی آنان را نسبت به وظایف خود آگاه کنیم زیرا در این دوره اولیا نسبت به تربیت فرزندان کوتاهی می‌کنند.

امام جمعه بردخون گفت: تلاش کنیم پایه‌های تربیتی را تقویت کنیم و خود به عنوان اسوه در جامعه نقش آفرین باشیم و با حکومت بر دل‌ها به هدف خود نائل شویم و با عشق به هدف موفقیت را کسب کنیم چرا که دشمن با ابزار امروزی به جنگ اعتقادات آمده است.

 انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.