به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که روابط دولت جدید آمریکا و چین با اما و اگرهایی همراه شده اما محبوبیت «ایوانکا ترامپ» در چین هیچ زمانی بیشتر از این زمان نبوده و بسیاری از تاجران چین علاقهمند به استفاده از نام وی در محصولات تجاری خود هستند.
در پی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر تلاش شرکتهای چینی برای استفاده از نام ایوانکا در محصولات خود، افزایش یافته و حتی یک شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی چین به مشتریان خود شانس شباهت یافتن به ایوانکا را پیشنهاد کرده است.
در فاصله بین 10 نوامبر تا پایان سال 2016 حدود 258 مورد استفاده از نام ایوانکا با عنوانهای مختلف مانند «ایوانکا»، «ایوانکا ترامپ» و غیره به وسیله تاجران چینی ثبت شده است.
این در حالی است که هیچ کدام از ین شرکتها در رابطه مستقیم تجاری با ایوانکا ترامپ نبودهاند.
شرکتهای چینی از نام ایوانکا در طیفی از محصولات خود مانند انواع قرصهای لاغری و حتی انواع جراحی زیبایی استفاده کردهاند.
علاوه بر این طیفی از محصولات مانند طلا و جواهرات نیز از نام ایوانکا استفاده میکنند که هیچگونه مراوده تجاری با ایوانکا ندارند.
این در حالی است که خود ایوانکا ترامپ نیز حدود 10 نام تجاری را در چین ثبت کرده است و بسیاری از شرکتها قصد سود بردن از شهرت وی را دارند.
علاوه بر این ایوانکا ترامپ ویدئویی را در صفحه اینستاگرام منتشر کرده که در آن دخترش «آرابیلا» با بر تن کردن لباس سنتی چین در حال خواندن یک شعر چینی در آغاز سال جدید چینی است؛ این اقدام ایوانکا نیز با استقبال گسترده در چین مواجه شده است.
یکی دیگر از عواملی که باعث افزایش محبوبیت ترامپ در چین شده بازدید وی از سفارت چین در آمریکا بوده که این اقدام ایوانکا نیز باعث افزایش محبوبیت وی در بین مردم چین شده است.
منبع:میزان
انتهای پیام/