خبرهای پلیس فارس در روز یکشنبه 8 اسفندماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مهراب زارع پور جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیكی با هدف ساماندهی و برخورد با وسایل نقلیه متخلف به منظور جلوگیری از

بروز تخلفات به صورت مستمر در سطح شهرستان جهرم اجرا می شود.

وی افزود: با اجرای این طرح در یك ماه گذشته 238 دستگاه موتورسیکلت و 247 دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پاركینگ شدند.

دستگیری سارق با 70 فقره سرقت
رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری یك سارق درون خودرو و كشف 70 فقره سرقت از وی خبر داد.
سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: مأموران كلانتری شهرستان شیراز از طریق گشت زنی در حوزه استحفاظی فردی را كه درحال سرقت درون خودرو بود دستگیر كردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

سرهنگ حیدری افزود: در تحقیقات انجام شده از این سارق به 70 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز اقرار كرد كه صحنه های سرقت بازسازی و تاكنون 28 نفر از شكات شناسایی شده اند.

وی تصریح كرد: در بازرسی از منزل متهم تعدادی قطعات و لوازم خودرو کشف و تلاش برای دستگیری مالخران و شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

کشف بیش از 14 هزار عدد مواد محترقه

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس از کشف تعداد 14هزار و 400 عدد انواع مواد محترقه در شیراز خبر داد.

سرهنگ موسی حسینی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال و برخورد با تهیه كنندگان و فروشندگان مواد محترقه، اجرای طرح های مقابله ای در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت .

وی افزود: با اجرای این طرح ماموران پلیس ضمن تذكر به كسبه در خصوص عدم فروش مواد محترقه، در بازرسی از یك باب مغازه 14 هزار و 400 عدد انواع مواد محترقه كشف كردند.


حسینی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه خرید و فروش انواع مواد محترقه مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش كنند.

    
6 فقره سرقت خودرو در پرونده سارق

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یك سارق خودرو و كشف 6 فقره سرقت از وی خبر داد.
سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: مأموران كلانتری شهرستان شیراز از طریق گشت زنی در حوزه استحفاظی فردی را كه در حال سرقت خودرو بود دستگیر كردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از این سارق، به 6 فقره سرقت خودرو در اسفند ماه سال جاری در سطح شهرستان شیراز اقرار كرد كه صنحه های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شده اند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار