نام نویسی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،خلیل مُحامدی رییس ستاد انتخابات حوزه غرب هرمزگان گفت: داوطلبان می توانند برای نام نویسی از امروز تا 14 اسفند در ساعات اداری در فرمانداری بندرلنگه و وزارت کشور حضور یابند.
 
وی اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن تابعیت ایران، وفاداری به قانون اساسی و اصل ولایت مطلقه فقیه، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن، نداشتن سوءشهرت در حوزه انتخابیه و سلامت جسمانی در حد برخورداری از نعمت شنوایی، بینایی و گویایی را از شروط نام نویسی برشمرد .
 
 
مُحامدی گفت : افرادی که در دوره قبل در حوزه انتخاباتی غرب (شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک ) رای داده اند و یا مهر انتخابات مجلس دهم در شناسنامه آنها ثبت نشده است می توانند در این انتخابات رای دهند.
 
رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه غرب هرمزگان افزود:طبق جدول انتخابات، نام نویسی داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از 30 اسفند آغاز می شود و تا 6 فروردین 1396 ادامه دارد.
حوزه انتخابیه بندرلنگه، پارسیان و بستک یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد. 

انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به همراه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنچمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا  29 اردبیهشت سال 96 برگزار می شود .
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.