مدیر انجمن سینمای جوان اردبیل گفت: فیلم «پل » محصول انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به کارگردانی رضا جمالی به بخش اصلی جشنواره بین المللی « نهج » در کشور عراق راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میردولت موسوی افزود: امروزه قدرت‌نمایی سینما در عرصه جهانی بر کسی پوشیده نیست و هر کشوری با داشتن سربازان فرهنگی می‌تواند فرهنگ خود را به جهانیان صادر کند.

وی گفت: مطمئنا سینما هدف نیست بلکه ابزاری برای صحبت با جهانیان است و در این راستا فیلمسازان می‌توانند سهم و بخش بزرگی از صدور پیام انقلاب اسلامی را در سطح جهان داشته باشند.

مدیر انجمن سینمای جوان اردبیل با اعلام اینکه فیلم « پل» محصول انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به کارگردانی رضا جمالی به بخش اصلی جشنواره بین‌المللی « نهج» در کشور عراق راه یافت، افزود: تصویربرداری این فیلم توسط وحید بیوته به انجام رسید که ایشان در مقام فیلمبرداری اخیر کاندید دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری از جشنواره کوئینز آمریکا برای فیلم ساختمان شماره 13 بودند.

موسوی از پیشرفت فیلمسازان اردبیلی در بخش تهیه و تولید فیلم‌های سینمایی و کوتاه تصریح کرد: تاکنون ده‌ها فیلم کوتاه و سینمایی به جشنواره‌های ملی و بین‌المللی راه یافته است که این امر نشانگر افزایش تولید فیلم و رغبت فیلمسازان اردبیلی در ساخت و تهیه و تولید فیلم در استان است.

وی با ابراز امیدواری از تولید کنندگان فیلم پل به کارگردانی رضا جمالی عنوان کرد: فیلم پل با عوامل تولید، فیاض بهرام به عنوان تدوینگر، بهنام اسدالهی صدا، رامین فرزانه مدیر تولید، حسین نصیری و ولایت خوبدل بازیگران اصلی فیلم و بهروز خوبدل تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.