مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از حضور هشت فیلمسار اردبیلی در جشنواره های ملی و بین المللی در اولین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،میردولت موسوی گفت: سلیم معزی با فیلمنامه های 'شمرکشون' و 'نوبت خادمی' ، حمید عزیزی و مهدی شاداب با فیلمنامه 'مه خاردار' و مهدی شاداب با فیلمنامه 'یک قصه ناتمام دنباله دار' به بخش مسابقه سومین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه سما راه یافتند.

وی همچنین افزود: فیلمنامه 'گاندو' نوشته ربابه روحی نیز در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی شب های سفید حضور یافته است.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با بیان اینکه هنرجویان و فارغ التحصیلان انجمن سینمای جوانان در کنار فعالیت در انجمن بصورت مستقل یا با مراکز دیگر فرهنگی و هنری و فیلمسازان حرفه ای استان های مختلف نیز همکاری کرده و افتخارات زیادی را کسب می نمایند، گفت: وحید بیوته توانست جایزه بهترین فیلمبرداری جشنواره کوئینز آمریکا را به خاطر فیلم 'ساختمان شماره 13 ' کار امیر غلامی از آن خود کند و آرمین محمودی هنرجوی دوره فیلمسازی این دفتر موفق به کسب جایزه از جشنواره سنترال فیلم سان فرانسیسکو شد.

موسوی همچنین از حضور پویانمایی دست های کوچک کار مهدی خروشی در جشنواره سما خبر داد.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.