ماموران پلیس راه در خط مقدم امداد رسانی به مردم در شرایط بحرانی جاده ها هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران در در مراسم تکریم ومعارفه رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه با وجود 10 هزار و 500 کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مازندران امنیت و آرامش ترافیکی بسیار خوبی را در سطح استان شاهدیم ،گفت: این آرامش و امنیت مگر با ایثار و از خود گذشتگی کارکنان نیروی انتظامی و ماموران پلیس راه در سراسر استان ایجاد نمی شود.

وی افزود : حضور نیروهای پلیس راه در کنار سایر نیروهای امدادی موجب دلگرمی و اطمینان خاطر از وجود امنیت و آرامش برای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم در روزهای گذشته که استان با بحران شدید برف و کولاک همراه بود شده است .

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه با حضور شبانه روزی پلیس راه در استان سایر نیرو های امدادی و خدماتی بدون دغدغه خاطر در خدمات به مردم و هموطنان عزیز بوده اند، گفت: مردم ایران اسلامی با حضور شان در تمامی عرصه ها ثابت کرده اند که قدردان زحمات خدمتگزاران خود هستند .

نبیان از بازگشائی محورهای کنارگذر جنوبی در شهرستان بابل که مهمترین دغدغه مردم استان است و تونل 3 و 4 محور فیروزکوه تا پایان امسال خبر داد.

وی افزود : با وجود 13 گردنه برف گیر در استان 33 اکیپ پلیس راه و راهداری در این مناطق حضور فعالی داشتند که این حضور شبانه روزی علیرغم وجود برف و سرما و کولاک شدید در زمستان امسال تلفات جانی در جاده های استان16 درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.