یکی از اعضای شورای شهر کرمان قرار داد پروژه صاورج پارس درمحل گودال خشت مال ها را اتفاقی نامیمون ذکر کرد.

توافق نامیمون از دیدگاه عضو شورای شهر کرمان!به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمدیاسین پنجعلی‌زاده عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: در این توافق، 20 میلیارد تومان زمین در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفته، اما اکنون قیمت زمین 300 میلیارد تومان است؛ ضمن این‌که هنوز اتفاقی روی این زمین نیفتاده است.

وی افزود: متأسفانه قرارداد این پروژه به‌گونه‌ای منعقد شده که قابلیت به‌روز شدن ندارد.

پنجعلی‌زاده با بیان این‌که در این پروژه، فقط هزار پارکینگ به شهر و شهرداری می‌رسد، به موضوع خانه‌ی شهر اشاره کرد و گفت: قیمت خانه‌ی شهر حداکثر 10 میلیارد تومان است، اما با عنوان این‌که فرش قرمز زیر پای سرمایه‌گذار پهن کردیم، باید زمین 300 میلیارد تومانی در مرکز شهر را به سرمایه‌گذار عمانی بدهیم.


شهردار کرمان نیز درجمع اعضای شورای شهر با بیان این‌که برای هر پروژه، اقتضای زمانی و مکانی وجود دارد، گفت: گودال خشت‌مال‌ها، چندین‌ سال معطل مانده بود و طی سال‌های گذشته، سه گروه وارد شدند تا این پروژه را اجرا کنند، اما به نتیجه نرسید.

بابایی افزود: طی سی‌چهل سال گذشته، استانداران و شهرداران وقت تلاش می‌کردند کار سی‌چهل سال معطل مانده، به سرانجام برسد که در نهایت با ورود سرمایه‌گذار و براساس مصوبات شورا، برای اجرای این پروژه چندین جلسه در ایران و عمان برگزار شد.

وی ادامه داد: اگر امروز قیمت زمین گودال خشت‌مال‌ها افزایش پیدا کرده، به دلیل این است که پروژه شکل گرفته است.
انتهای پیام/ح














اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار