اعضای هیأت رئیسه دفتر نمايندگی خانه احزاب يزد انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد محامدی مدیرکل سیاسی استانداری یزد از انتخاب اعضای هیأت رئیسه دفتر نمایندگی خانه احزاب در استان یزد خبر داد.

محمد محامدی افزود: هیأت رئیسه دفتر نمایندگی خانه احزاب یزد، 5 عضو دارد که شامل رئیس، نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم، منشی و خزانه دار است که بصورت دوره شش ماهه بین 3 فراکسیون تقسیم می‌شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری یزد ضمن تشریح آیین نامه انتخابات هیأت رئیسه و نحوه تقسیم مدیریت به صورت دوره ای گفت: بنا به توافق شورای اجرایی خانه احزاب یزد و با قرعه کشی مقرر شد دوره اول مدیریت خانه احزاب در استان را اصلاح طلبان و در دوره های بعد به ترتیب اصولگرایان و مستقلین و اعتدالگرایان عهده دار شوند.

محامدی بیان کرد: پس از تعیین اولویت مدیریت دوره ای دفتر نمایندگی خانه احزاب یزد برای ارکان هیأت رئیسه بصورت رأی مخفی و با حضور بازرسین اصلی و علی البدل، انتخابات برگزار شد که پس از شمارش آرا، عبدالرضا دهستانی از انجمن اسلامی معلمان به عنوان رئیس، محمد حسین صداقت از جامعه اسلامی مهندسین نایب رئیس اول و سید محمد حسین موسوی زاده از حزب اعتدال و توسعه به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین علی زابلی از کانون تربیت اسلامی بعنوان منشی و علی اصغر رضایی از مجمع اسلامی بانوان به عنوان خزانه دار دفتر نمایندگی خانه احزاب یزد برگزیده شدند.

محامدی با تاکید مجدد بر تعامل و همگرایی تصریح کرد: آغاز به کار خانه احزاب استان نقش مهمی در ارتباط و هماهنگی احزاب و تشکل های سیاسی استان دارد که این ارتباط به همگرایی خواهد انجامید و زمینه کنش گری مطلوب تر احزاب در عرصه های مختلف را سبب خواهد شد.

محامدی افزود: از احزاب استان یزد انتظار می رود در مشارکت آگاهانه شهروندان در انتخابات پیش رو و افزایش آگاهی های جامعه نسبت به شوراهای شهر و روستا و تاثیرات انتخاب مردم بر زندگی روزمره شان گامی اساسی بردارند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار