از خانواده های معظم شهداء و اولین خلبان شهید دفاع مقدس در اولین یادواره شهدای دانشجوی تجلیل بعمل آمد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،این یادواره با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان حسین چیت فروش معاون فرمانده نیروی هوایی ارتش و همچنین خانواده های شهدا و تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

در این یادآواره معاون فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین دلایل پیروزی ایران اسلامی در جنگ 8 ساله تحمیلی را از جان گذشتگی و ایمان خالص جوانان این مرز و بوم دانست و افزود : نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران سربازان با اخلاصی همچون شهید خالد حیدری را در کالبد خود داشت و این نیرو با تقدیم 250 شهید در جنگ تحمیلی وفاداری خود را به کشور ، نظام و ملت ایران ثابت کرد .

فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد هم در ادامه با اشاره به اقدامات مخرب و توطئه های دشمنان ایران اسلامی یادآور شد : نفوذ فرهنگی برنامه ی تخریبی گذشته ، حال و آینده دشمنان کشورمان است و آنچه در این روزها به چشم میخورد آماده سازی و طراحی دوباره اقدامات ضد فرهنگی توسط استکبار و ایادی آنهاست .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد نیز برگزاری این یادواره ها را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بخصوص در میان نسل جوان دانست.

این یادواره یک روزه با غبار روبی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد و سر لشکر خلبان حیدری به کار خود پایان داد.

 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.