اصفهان؛

با وجود آسیب‌دیدگی قهرمان کشور شدم

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی بانوان گفت: در نخستین مرحله مسابقات آزاد کشوری تیراندازی به اهداف پروازی، با وجود آسیب‌دیدگی از چند ناحیه بدن، توانستم قهرمان شوم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرضیه پرورش‌نیا  اظهار کرد: نخستین مرحله مسابقات آزاد کشوری تیراندازی به اهداف پروازی، پنجم اسفند ماه جاری در تهران برگزار شد.

وی افزود: در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها اول شدم و به فینال راه پیدا کردم که در این مرحله به قهرمانی رسیدم؛ البته باید به این نکته اشاره کنم که با وجود مصدومیت از ناحیه کتف، شانه و زانو چنین نتیجه‌ای کسب شد.

بازیکن تیم ملی ادامه داد: این رقابت‌ها یک مرحله از هفت مرحله‌ای است که تا سال 96 به طول می‌انجامد و افراد فینالیست می‌توانند در مرحله آخر که فینال فینالیست‌ها نام دارد، شرکت کنند؛ در فینال فینالیست‌های سال 95 که آبان ماه امسال برگزار شد، قهرمان شدم.

پرورش‌نیا خاطرنشان کرد: امتیازی که در این مسابقات کسب می‌کنیم در رنکینگ شش ماهه حساب می‌شود و به نوعی انتخابی تیم ملی نیز به شمار می‌آید.

وی عنوان کرد: اردیبهشت ماه 96، مسابقات جام جهانی قبرس را در پیش داریم، به همین خاطر امکان دارد اواخر اسفند ماه جاری اردوی تیم ملی تشکیل شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار