مسابقات نیروهای مسلح شامل 7 رشته ورزشی پس از یک هفته در اصفهان پایان یافت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسؤول تربیت‌بدنی سپاه استان اصفهان گفت: سپاه صاحب‌الزمان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرده بود که در 20 مورد و محور برنامه‌ریزی شد و موفق شدیم آن‌ها را برگزاری کنیم.

علی پیمان‌صفت افزود: به صورت کلی برنامه شاخص امسال مسابقات ورزشی نیروهای مسلح بود که کمیته برگزاری مسابقات ورزشی نیروهای مسلح به سپاه واگذار شده و متولی برگزاری این مسابقات تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان بود.

مسؤول تربیت‌بدنی سپاه استان اصفهان ادامه داد: این مسابقات را در 7 رشته ورزشی پیاده‌روی، تیراندازی بادی، دو استقامت، شنا، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و تکواندو در 7 روز برگزار کردیم که روز بیستم اختتامیه آن برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین مسابقاتی نیز برای بانوان در نظر گرفته شده بود که مسابقات تیراندازی بادی برای خواهران پایور سپاه برگزار شد؛ همچنین مسابقات کاراته بسیجیان استان نیز پیش‌بینی کرده‌ بودیم که در حال اجراست.

پیمان‌صفت مطرح کرد: برنامه‌های فرهنگی نیز که در این ایام در نظر داشتیم که شامل غبارویی مزار شهدا است که روز 21 بهمن برگزار شد و همچنین دیدار از خانواده شهدای انقلاب اسلامی بود؛ از آن‌جای که از خانواده‌های انقلاب اسلامی غفلت صورت گرفته بود، دیدار از بین خانواده این شهدا انتخاب شد.

وی افزود: بازدید خانواده شهید جوادی و شهید ذاکر که شهید ذاکر نخستین شهید انقلاب اسلامی در اصفهان است، بازدید به عمل آمد که مورد توجه خانواده شهدا نیز قرار گرفت.

مسؤول تربیت‌بدنی سپاه استان اصفهان تصریح کرد: در ناحیه امام رضا نیز در 6 رشته مسابقات برگزار شد که از ابتدای دهه فجر برگزار شد و تا چند روز دیگر نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: مسابقات استعدادیابی پایگاه ووشو نیز در خمینی‌شهر برگزار شد؛ همچنین همایش‌ها و ورزش‌های عمومی نیز در قالب 55 هزار نفر نیروی بسیجی ورزشی در سطح استان برگزار شد.

پیمان‌صفت در ادامه برنامه‌های صورت گرفته در دهه فجر امسال، تأکید کرد: دوره مربی‌گری درجه سه والیبال خواهران در دهه مبارک فجر از طرف فدراسیون مجوز آن به بسیج ورزش اصفهان داده شد که این دوره را در 12 روز در ایام‌الله دهه فجر برگزار کردیم.

وی در مورد برنامه‌های پیش‌رو تا پایان سال نیز بیان کرد: چندین مسابقات داخلی را برگزار خواهیم کرد اما برنامه شاخصی که اگر بی‌نظیر نباشد، آن را می‌توان کم‌نظیر دانست، تجلیل از تمامی مدال‌آوران، قهرمانان و ورزشکارانی مربیان و تیم‌ها و عواملی  است که در سال 95 برای باشگاه مقاومت ورزشکاران افتخارآفرینی کرده‌اند.

مسؤول تربیت‌بدنی سپاه استان اصفهان در پایان اظهار کرد: انشالله در تاریخ 5 اسفندماه این برنامه را برگزار خواهیم کرد و که انشالله از دست اندرکاران و عوامل کشوری و استانی دعوت کرده‌ایم که در این برنامه حضور پیدا کنند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.