در طی سه سال گذشته ، زیر ساخت های ورزشی در حاشیه ی مشهد رشد چشمگیری داشته است.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در حاشیه شهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،غلامحسین صاحبی عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه با اقدامات مدیریت شهری شاهد توسعه زیرساخت‌های ورزشی در حاشیه شهر مشهد هستیم، گفت: سرانه فضای ورزشی در این دوره از مدیریت شهری مشهد افزایش یافته است.
وی افزود: یکی از موارد مورد توجه مدیریت شهری در طی 3 ساله گذشته توجه ویژه به حاشیه شهر به خصوص توسعه زیرساخت‌های ورزشی بوده است.
وی گفت: خوشبختانه با همکاری تیم فوتسال فرش آرا مشهد دیدارهای این تیم در لیگ برتر در سالن شهدای مدافعان حرم واقع در منطقه گلشهر برگزار می‌شود که شور و اشتیاق خاصی به این منطقه داده و فضای فرهنگی خوبی نیز در منطقه گلشهر ایجاد کرده است.
صاحبی با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری شاهد افزایش سرانه فضای ورزشی بوده‌ایم، افزود: شهرداری مشهد با سیاست‌گذاری‌های شورای چهارم شهر مشهد قدم‌های بسیار بزرگی در حوزه ورزش برداشته و در طی این مدت سالن‌های ورزشی زیادی در سطح شهر مشهد احداث شده و درواقع کمک حال اداره کل ورزش و جوانان استان بوده است.
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید سرمایه‌گذاران را تشویق به احداث سالن‌های ورزشی در نقاط مختلف شهر مشهد کنیم تا در نهایت شاهد افزایش بیشتر سرانه فضای ورزشی در شهر مشهد باشیم که البته در هیچ شهری از کشور به اندازه مشهد در این چند سال سالن ورزشی احداث نشده است.
انتهای پیام // ز.ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.