نماینده مردم دامغان گفت: زمانی که نرخ تورم تک نرخی است چرا بانکها سود وام 20 درصد به بالا می‌گیرند، این سود بالای بانکها باعث می‌شود که تولید کشور پایین، صنعت کشور فلج و کشاورزی تضعیف شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده مردم دامغان در تذکر شفاهی امروز صحن علنی مجلس خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی گفت: نسبت به اجرای قانون و بخشودگی جرائم وام بانکی زیر 100 میلیون تومان با کمال تأسف همواره در حد کاغذ، نامه و صحبت باقی مانده مخصوصا در رابطه با روستاهای شهرستان دامغان که منطقه‌ای زلزله‌زده و محروم است. 

وی تصریح کرد: متأسفانه این مردم براثر زلزله همه زندگی خود را از دست دادند و اکنون بر مشکلات آنها جرائم سنگین وام‌های 8 میلیون تومانی افزوده شده است و بازپرداخت‌ این وام‌ها برای مردم بسیار سنگین و زندگی آنها را نابود کرده است.

حسن‌بیگی با بیان تذکر به وزیر اقتصاد مبنی بر اینکه وقتی تورم تک نرخی است چرا بانکها سود 20 درصد به بالا می‌گیرند، ادامه داد: این سود بالای بانکها باعث می‌شود که تولید کشور پایین، صنعت کشور فلج و کشاورزی تضعیف شود.

وی افزود: بانک‌ها موظفند قوانین مصوب را اجرا کنند، با خاطیان نیز باید برخورد شود. بانک کشاورزی استان سمنان متأسفانه جزء عقب‌افتاده‌ترین بانک‌های کشور است.

حسن بیگی تذکر دوم خود را خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت و گفت‌: کارگران مظلوم شهرستان دامغان مشکلات عدیده‌ای دارند، تضمین شغلی این افراد به خطر افتاده و آرامش فکری ندارند، وزیر هر چه سریع‌تر هیأتی را به شهرستان دامغان اعزام کند تا بررسی شود چرا مدیران نالایق همواره آرامش فکری این خانواده‌ها را از بین می‌برند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
برنج کیکویی چند شده؟شیر وماست چی؟کجای تورم تک رقمی است؟
آخرین اخبار