ارجمندیان خبر داد

مشاركت بيش از يک ميليارد و 300 ميليون ريالی خيران فيروزكوهی برای كمک به نيازمندان

مدير كميته امداد شهرستان فيروزكوه گفت: خيران صنف پوشاک بازار تهران يک هزار و 158 دست پوشاک به ارزش بيش از يک ميليارد و 300 ميليون ريال به ايتام و نيازمندان فيروزكوه كمک كردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حميدرضا ارجمنديان مدير كميته امداد شهرستان فيروزكوه با بيان اينكه كميته امداد يک نهاد خدمت‌گزار است، اظهار داشت: ارایه خدمات توسط كميته امداد به صورت هدفمند و پس از بررسی وضعيت مددجويان انجام می شود.

وی با اشاره به اينكه اين نهاد جهت خدمت رسانی به جامعه هدف خود از منابع داخلی و كمک های خيران بهره می برد، افزود:  تعدادی از خيران صنف پوشاک بازار تهران تعداد يک هزار و 158 دست انواع پوشاک به ارزش بيش از يک ميليارد و  300 ميليون ريال در آستانه سال جديد جهت توزيع بين خانواده های ايتام و نيازمند به اين نهاد اهدا كردند.

ارجمنديان با تشكر از خيران صنف پوشاک بازار تهران جهت كمک به نيازمندان شناسايی شده توسط اين نهاد، گفت: تأمين مايحتاج اوليه شب عيد خانواده‌های تحت حمايت از جمله پوشاك، كفش، مواد غذايی و ساير نيازمندی ها همچنان ادامه دارد و نيكوكاران با مراجعه به كميته امداد شهرستان فيروزكوه می توانند كمک های خود را جهت توزيع بين خانواده های نيازمند اهدا كنند.

مدير كميته امداد شهرستان فيروزكوه تصريح كرد: مردم نوعدوست اين شهرستان می توانند با شماره گيری آنی پرداخت كميته امداد #02114*۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و وارد كردن مبلغ مورد نظر در اين امر خداپسندانه مشاركت كنند.

وی خدمات رسانی به محرومان، نيازمندان و تلاش برای توانمند كردن آنان را از مهم ترين شاخصه های كميته امداد برشمرد و تصريح كرد: مشاركت خيران در ارایه خدمات مطلوب اين نهاد به مددجويان می تواند موفقيت هرچه بيشتر اقدامات و فعاليت های اين نهاد را رقم بزند.

ارجمنديان حمايت خيران و مردم نوع ‌دوست را در كمک ‌رسانی به نيازمندان موثر دانست و گفت: كمک های خيران نقش بسزايی در ارایه خدمت به نيازمندان دارد.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار