پرپنچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پیش بینی جمع‌آوری 10 میلیارد ریالی کمک‌های مردمی در جشنواره نیکوکاری سال95

قائم مقام کمیته امداد استان تهران گفت: با توجه به استقبال پرشور مردم پیش بینی می‌شود در جشنواره نیکوکاری امسال حدود 10 میلیارد ریالی جمع‌آوری شود.

پیش بینی جمع‌آوری 10 میلیاردی کمک‌های مردمی در جشنواره نیکوکاریسید ابوالفضل پرپنچی قائم مقام کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: جشنواره نیکوکاری امسال از یک ماه پیش آغاز و تا پایان سال ادامه دارد و این پایگاه‌ها فقط در میادین اصلی شهر، مساجد، خیریه‌ها و پایگاه‌های بسیج بر پا می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال همانند سال‌های پیش در سطح شهر چادر و ایستگاهی برپا نمی‌شود، تصریح کرد: هدف ما این است که خیران با تمایل خود به انجام این کار اقدام کنند و شهر چهره‌ای معنوی‌تر به خود گیرد، صدا و سیما نیز در این راستا تبلیغاتی را انجام داده است.

پرپنچی با اشاره به استقبال پرشور مردم از این جشنواره، افزود: با توجه به استقبال مردم در این امر، پیش بینی می‌شود که تا پایان سال 95 این کمک‌ها به رقم 10 میلیارد ریال و حتی فراتر از آن رود و اگر کمتر از این رقم باشد نتیجه می‌گیریم که امکانات ما در این زمینه کم بوده و به هدف مطلوب خود نرسیده‌ایم.

قائم مقام کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: این جشنواره 18 اسفندماه در مدارس، 19 اسفندماه در کمیته‌های امداد و 20 اسفندماه در مصلی‌ها برگزار می‌شود. همچنین خیران می‌توانند صدقه‌های خود را از طریق تماس با شماره 7355 و انتخاب گزینه مورد نظر پرداخت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار