رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کسب ریاست فدراسیون جهانی وزنه‌برداری شانسی نیست بلکه نیازمند یک برنامه‌ریزی حساب شده است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری : با شانس نمی توانیم کرسی بگیریم/همه وزنه برداران تست دوپینگ می دهندرئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به رقابت‌های بین‌المللی جام فجر در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تلاش می‌کنیم در جام فجر تمام استانداردهای لازم را رعایت کنیم و از همین رو از همه وزنه‌برداران تست دوپینگ گرفته خواهد شد. ضمن اینکه با توجه به رویکرد ما مبنی بر پشتوانه‌سازی تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران، تیمی متشکل از وزنه‌برداران تیم‌های حفاری ملی و مناطق نفت خیز جنوب تحت عنوان تیم امید در جام فجر شرکت خواهند کرد.

علی مرادی در پایان خاطرنشان کرد: ما در مرحله‌ای هستیم که یک قدم نمی‌توانیم پا پس بکشیم تنها مشکلی که در حال حاضر داریم عدم تامین منابع مالی برای پیشبرد برنامه‌هایمان است چیزی که کشورهای عربی در این زمینه از ما جلو هستند. ما وارد محدوده ممنوعه‌ای شده‌ایم که باعث شده مدیریت ۴۰ ساله برخی افراد به خطر افتاده است. امیدوارم آن چیزی که صلاح مملکت است رخ دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار