وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم گفت: بعد از عمل جراحی سال گذشته اکنون رو به بهبودی کامل هستم و با فشاری نسبی که در تمرینات وجود دارد هر روز بهتر می شویم.

وزنه بردار ملی پوش: دوران نقاهت را به خوبی پشت سر میگذارمسعید محمدپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت : هرچند فشار زیادی به دستم نمی آورم ولی جای خوشحالیست که دستم درد نمی کند و من می توانم در کنار دیگر وزنه برداران در اردوی تیم ملی به فعالیت و تمرین بپردازم. هرچند تمرینات من در مقایسه با دیگر وزنه برداران سبک تر است ولی چند باری که برای انجام فیزیوتراپی پیش دکتر نوروزی رفتم او بعد از انجام معاینات لازم رضایت خود را از وضعیت کنونی دستم اعلام کرد.

وی ادامه داد: بعد از حدود 16 ماه دوباره فعالیتم را در اردوی تیم ملی از سر گرفتم. اسفند سال گذشته بود که تحت عمل جراحی قرار گرفتم و حالا بعد از سپری کردن دوره درمان برنامه های مربوط به فیزیوتراپی و بدنسازی را در دستور کارم قرار دادم و حالا به شرایط بهتری دست یافته ام.

وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم درباره تغییرات صورت گرفته در تمرینات اردوی تیم ملی گفت: در مقایسه با گذشته شاهد تغییرات بسیاری در برنامه های تمرینی در اردوی تیم ملی هستیم. هم اکنون شکل تمرینات تغییر کرده است و من آگاهی زیادی در رابطه با این شیوه تمرینی ندارم. درباره تاثیر این نوع تمرینات هم در حال حاضر نمی توان اظهار نظر کرد. نتایجی که در ادامه کسب خواهد شد تاثیر آن را نمایان خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار