مسئولان باید ولایت مداری را از حضرت فاطمه (س)یاد بگیرند.

مسئولان باید ولایت مداری را از حضرت فاطمه(س) یاد بگیرندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت الاسلام سنجری امام جمعه شهرستان سربیشه شب گذشته در مراسم وداع با پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس و یادواره شهدای روستای گارجگان با بیان اینکه دفاع و پشتیبانی حضرت فاطمه(س) از امیرالمومنین علی(ع) فقط بخاطر ولایت مداری ایشان بود نه عشق به شوهر،گفت:مسئولان باید ولایت مداری را از حضرت فاطمه(س) یاد بگیرند.

وی افزود:فاطمه محور و دلیل خلقت است و حب فاطمه در قبر،صراط و روز حساب به فریاد محبین آن حضرت می رسد.

حجت الاسلام سنجری با برشمردن ویژگی های منحصر به فرد حضرت زهرا(س) گفت: ولایت پذیری یعنی اینکه همیشه در پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم و تابع حکم ایشان باشیم.

امام جمعه سربیشه با انتقاد از برخی تفکرات لیبرالی افزود:می خواهند روحانیت را از منبرها به زیر بکشند ،در صورتی که رضا خان نتوانست این کار را انجام دهد.

وی گفت:نبود ابتذال و رقاصی در استان مایه گریه جناب استاندار شده است،در حالی که استاندار باید به حال خودش بگرید نه به حال استان.

حجت الاسلام سنجری با اشاره به انقلابی گری و توصیه های رهبر معظم انقلاب پیرامون این موضوع افزود:آن چیزی که سایه جنگ را از کشور دور کرده است، برجام نبوده بلکه همین استخوان های شهدا است.

امام جمعه سربیشه اظهار کرد: مسئولان با یک بار سر زدن به دادگاه های خانواده می توانند متوجه شوند که علت ناشادی مردم بخاطر اعتیاد،نداری و فقر است.

حجت الاسلام سنجری در پایان با توصیه به مسئولان در خصوص انجام کارهای بر زمین مانده و جدی گرفتن مسئله نفوذ گفت:عمر دولت رو به پایان است و مسئولان باید در خصوص خدمت رسانی به مردم،رفع موانع تولید و اشتغال گزارش دهند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.