فرمانده ارشد نظامی آجا درخراسان جنوبی در مراسم سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی، مغز متفکر زمان جنگ بود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛امیر سرتیپ قوام یوسفی ،فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی ظهر امروز مراسم سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی یکی از افسران جوان و ولایی بود که عامل اصلی پیوند ارتش با مردم در زمان انقلاب و مغز متفکر در زمان جنگ بود.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی، فرمانده‌ای لایق و وارسته بود که هدایت عملیات‌های زیادی را بر عهده داشت،افزود: ایثارگری ها و فداکاری های او هیچ گاه از تاریخ این سرزمین پاک نخواهد شد.

فرمانده ارشد نظامی آجادر این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهدای هسته‌ای و شهدای ترور گفت: بیش از 19 هزار شهید عرصه ترور از بعد انقلاب اسلامی تاکنون تقدیم نظام و انقلاب شده است.

امیر سرتیپ قوام یوسفی افزود: استکبار جهانی باگذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز به دنبال ضربه زدن به کشور ایران است.

وی گفت: هر کدام از شهدای ترور به قدری موجب هراس دشمن شده بودند که برای شهادت آنها لحظه‌ای غفلت نداشت و استکبار جهانی به همراه ایادی دست نشانده خود این جوانان را به شهادت رساند.

فرمانده ارشد نظامی آجا با بیان اینکه دشمن،امروز در قالب سلفی، داعشی، تکفیری در جای جای جهان علیه مسلمانان به دشمنی می‌پردازد،افزود: این نقشه‌ها روزی گریبان‌گیر استکبار جهانی خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار