«دوازده نفر» مستندی درباره یکی از پر جمعیت‌ترین خانواده‌های ایرانی است که در قم زندگی می‌کنند این مستند در چهاردهمین جشن تصویر سال به نمایش در خواهد آمد.

نمایش مستند «دوازده نفر» در چهاردهمین جشن تصویر سال
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «دوازده نفر»  مستندی است درباره یکی از پر جمعیت‌ترین خانواده‌های ایرانی که در قم زندگی می‌کنند. حجت‌الاسلام محمد مسلم وافی یزدی پدر یکی از پر جمعیت‌ترین خانواده‌های ایران است. این طلبه جوان که 32 سال بیشتر سن ندارد پدر 10 فرزند است؛ او پنج دختر و پنج پسر دارد که ثمره17 سال زندگی او با همسرش هستند.
 
مستند «دوازده نفر» که به موضوع سبک زندگی ایرانی می‌پردازد و فرزندآوری را نشان می‌دهد، به چهاردهمین جشن تصویر سال راه یافت.
 
عباس صالح مدرسه ای که ساخت 83 فیلم را در کارنامه خود دارد در مستند «دوازده نفر» هم سعی دارد با نگاه مستندگونه محض و بی‌طرفانه، موضوع را به تصویر بکشد و از کلیشه‌های رایج فاصله گیرد.
 
«دوازده نفر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عباس صالح مدرسه‌ای و محصول خانه هنرمندان امروز است.
از جمله عوامل این مستند می توان به مهرداد زاهدیان مشاور کارگردان ،مصطفی خلیلی راد ومحمد هادی صالح تصویربردار، اسماعیل علیزاده تدوینگر ،محمدحسین زارعان صدابردارصحنه و مهرداد جلوخانی صداگذاراشاره کرد.
 
این اثر روز چهارشنبه 18 اسفندماه جاری ساعت 16 در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.
 

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار