نمایشگاه آثار دانش آموزان کوهبنانی در قالب طرح جابربن حیان شهرستان در دبستان پروین اعتصامی کوهبنان افتتاح شد.

نمایشگاه  طرح جابربن حیان در کوهبنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرماندار کوهبنان در مراسم آغاز به کار نمایشگاه در جمع دانش آموزان گفت : با توجه به آب و هوای مساعد و کوهستانی بودن منطقه دانش اموزان کوهبنانی از استعداد ویژه ای برخوردار هستند که دبیران و مربیان باید نسبت به شناسایی این استعدادها مبادرت ورزند.

وی ادامه داد:در گذشته کمتر به استعداد و توان دانش آموزان توجه می شد به گونه ای که اگر دانش آموز یا دانشجویی طرحی را بیان یا وسیله ای را اختراع می نمود چندان مورد استقبال قرار نمی گرفت و در پاره ای از مواقع سرکوب می شد .

رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان افزود : با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلام چون حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به قشر دانشجو و دانش آموز عنایت ویژه ای دارند شاهد اختراعات و اکتشافات فراوان توسط این اقشار و شناسایی استعداها و شکوفایی آنان هستیم .

وی تصریح کرد : طی سالیان گذشته همواره دانش آموزان و دانشجویان کشورمان در عرصه ها و نمایشگاه های علمی جهان آثار و اختراعات خود را نمایش گذاشتند و حائز رتبه های برتر شده اند که باعث حیرت و نگرانی دشمنان گردیدند.

فرماندار کوهبنان اظهار کرد : برگزاری نمایشگاه ها در سطح مدارس ،شرکت در جشنوارها خصوصا جشنواره خوارزمی ،ترغیب و تشویق نخبگان و فعالین دانش آموزی و دانشجویی ،برگزاری کارگاه های آموزشی و...خود عامل مهمی در شناسایی استعداهای نهفته است .

مهدلو از مدیت آموزش و پرورش کوهبنان خواست نسبت به فعالیت جدی پژوهش سرای شهرستان ،برنامه ریزی جهت برگزاری های نمایشگاه های متعدد در مدارس در مناسبت های مختلف ،توجه بیشتر به کارگاه های مدارس فنی و آزمایشگاه ها ی مدارس زمینه را برای فعالیت بیشتر علاقمندان رقم بزنند .
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار