کرمان؛

نمایشگاهی تخصصی از هنر فنی و حرفه ای ها در کرمان

نمایشگاه تخصصی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در سالن هنرستان هنرهای زیبا افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرور اسکندی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی، مهمترین رسالت آموزش و پرورش در تحقق شعار سال 95 اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

وی افزود : مهارت آموزی و هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نقش موثری در ترویج فرهنگ کار و کار آفرینی در جامعه دارد.

اسکندری به فعالیت 30 هنرستان فنی و حرفه ای و کار دانش در آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان اشاره کرد و گفت : بیش از 40 درصد دانش آموزان متوسطه دوره دوم این ناحیه در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش مشغول تحصیل هستند.

وی از برگزاری دوره های آموزشی، توجیهی ویژه اولیا، مدیران و مشاوران مدارس متوسطه دوره اول آموزش و پرورش ناحیه یک خبر داد و خاطر نشان کرد : باید زمینه لازم در راستای هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش فراهم شود.

اسکندری از درخشش هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در مسابقات است علمی، عملی وعلمی،کاردبری استانی و کشوری نیز خبر داد.

گفتنی است: نمایشگاه تخصصی مهارت های هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش هنرستان های آموزش و پرورش ناحیه یک به مدت 20 روز فعال و بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار