اصفهان؛

افتتاح نمایشگاه باور در اصفهان

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه باور گفت: منطقه کلان شهر اصفهان نخستین کریدور علم و فناوری کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود محمدی در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه باور اظهار کرد: منطقه کلان شهر اصفهان نخستین کریدور علم و فناوری کشور است.

وی افزود: شهرداری‌های کشور با توجه به سطح خدمات بازار خوبی برای فناوری‌های نوین شهری هستند از همین رو با حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز تحقیقاتی و اهالی صنعت امسال نیز با توجه به نام‌گذاری سال اقتصاد مقاومتی، یکی از اقدامات مهم در همین راستا فراهم کردن بستری برای شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز تحقیقاتی تا از فناوری‌های این شرکت‌ها استفاده کنیم.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که در همین راستا انجام شد مشخص کردن کمبودها و نیازهای مدیریت شهری بود که طی جلساتی این کمبودها شناسایی شد و با مراکزی که می‌توانند این کمبودها را تأمین کنند صحبت شد تا برای رفع این نیازها آغاز به فعالیت کنند.

وی عنوان کرد: در سال 95 فعالیت‌هایی در دستور کار قرار گرفت، یکی از این اقدامات نمایشگاهی در اندازه بین‌المللی برای نمایش ظرفیت‌های بین‌المللی مجموعه شهرداری اصفهان است، در همین راستا سلسله نمایشگاه‌های باور برنامه‌ریزی شد که نخستین آن در رابطه با حمل و نقل بود و امید داریم در سال آینده نیز بتوانیم در حوزه‌های تخصصی شهری توانمندی‌های خود را به عرصه نمایش بگذاریم تا بستری برای بازارسازی فعالیت‌های نوین شهرداری فراهم کنیم.

محمدی در پایان بیان کرد: امیدواریم بتوانم این گامی که برداشته شده با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و شرکت‌های دانش‌بنیان به ثمر برسد و دستاوردهای خوبی برای مردم ما داشته باشد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.