سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دختر استان فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان فارس در مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر استان گفت: یکی از سیایت های حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت در راستای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی، برگزاری مسابقات و رویداد های ورزشی است.

جعفری هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شادابی، نشاط و سلامتی در دانش آموزان، ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی دانش آموزان عنوان کرد.

وی بیان کرد: با توجه به سیاست مشارکت محوری، مدرسه محوری، استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های آموزش و پرورش، اولیاء دانش آموزان، مدارس در راس این برنامه ها قرار دارند.

جعفری با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 9 هزار دانش آموز دختر استان فارس در دو مرحله با هم به رقابت می پردازند، افزود: مرحله اول از 9 تا 24 اسفند و مرحله دوم در نیمه اول اردییبهشت برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به اینکه دانش آموزان در این مسابقات در 11رشته ورزشی با هم به رقابت می پردازند، تصریح کرد: برترین های این رقابت ها به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار