به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،
سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با اعضای ستاد خدمات زائر خراسان رضوی گفت: جلسات هماهنگی با ستاد تسهیلات و خدمات زائران و نمایندگان همه دستگاههای خدمت رسان استان و شهر مشهد برگزار شده و امیدواریم با ارتقای کیفیت و سطح خدمات، رضایت هر چه بیشتر زائران عزیز را کسب نماییم.
وی افزود:در نوروز ۹۵، بیش از ۷ میلیون زائر به بارگاه منور رضوی و مشهد مقدس مشرف شدند و مطابق پیشبینیهای صورت گرفته در نوروز ۹۶ شاهد رشد ۷ درصدی تشرف زائران حرم نورانی امام رضا (ع) خواهیم بود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر رضوی و سایر مجموعههای آستان قدس رضوی آماده استقبال از مقام معظم رهبری و زائران نوروزی این حریم قدسی است.
بختیاری افزود:با توجه به تقارن ایام نوروز با ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در مجموعه اماکن متبرکه رضوی شاهد گل آرایی و نورآرایی ویژه فضاهای زیارتی خواهیم بود و برنامههای متنوع فرهنگی و تبلیغی نیز برای زائران عزیز تدارک دیده شده است.
وی گفت: مسئولیت ستاد خدمات سفر در استان خراسان رضوی با توجه به اینکه مسافران این خطه از کشورمان زائران امام رضا (ع) هستند مضاعف است و همه دستگاهها باید بهترین و کیفیترین خدمات خود را ارائه کنند.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در ساماندهی و کنترل خدماتی که به زائران داده میشود، افزود: مجموعه مدیران و کارکنان معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد، پلیس راهور، هلال احمر و اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سازمان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاهها خود را خدمتگزار زائران امام رضا (ع) میدانند و آستان قدس رضوی نیز در مسیر خدمت به زائران از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
بختیاری از هموطنانی که با وسیله نقلیه شخصی قصد سفر به مشهد مقدس را دارند درخواست کرد تا مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفری ایمن و زیارتی توأم با معنویت و آرامش را تجربه کنند.
در ابتدای این نشست نمایندگان دستگاههای اجرایی و خدماتی اخراسان رضوی به ارائه گزارش اقدمات صورت گرفته در راستای رفاه هرچه بیشتر زائران نوروزی پرداختند.
انتهای پیام//ف. ج.