دبیر نهمین جشنواره جوان سرباز آجا گفت: سربازان ما مانند شهدای دفاع مقدس جان برکف‌اند و امنیتی که امروز در ایران وجود دارد مرهون آنهاست.

امنیت امروز ایران به خاطر سربازان استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ناخدا یکم حاتمی دبیر نهمین جشنواره جوان سرباز آجا در مراسم این جشنواره که صبح امروز 16 اسفندماه در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: سربازان ما باید به این موضوع که تحت لوای فرماندهی معظم کل قوا و در کشوری اسلامی خدمت می‌کنند افتخار کند.

دبیر نهمین جشنواره جوان سرباز آجا ادامه داد: سربازی در ایران با آن چیزی که در دنیا معروف است تفاوت دارد چرا که سربازان ما با تقوا و با معرفت هستند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نه فقط به عنوان پادگان و  محل خدمت بلکه عنصری فرهنگی در کشور هستند و زمانی که جوانان ایرانی به عنوان سرباز وارد محل‌های فرهنگی می‌‌شوند از آنها تأثیر می‌پذیرند و در جامعه بر روی دیگران تأثیر می‌گذارند.

ناخدا یکم حاتمی با اشاره به اینکه سربازان بخش مهمی از عرصه دفاعی کشور هستند گفت: سربازان ما مانند شهدای دفاع مقدس جان برکف‌اند و امنیتی که امروز در ایران وجود دارد مرهون آنهاست.

دبیر نهمین جشنواره جوان سرباز آجا درخصوص هدف برگزاری جشنواره جوان سرباز آجا گفت: این جشنواره با هدف امید به آینده و ارتقای روحیه عمومی و توجه به ارزش‌های دینی میان سربازان برگزار شده است. البته این جشنواره برای نیروهای ارتشی و جشنواره اصلی اردیبهشت ماه سال 96 به میزبانی وزارت دفاع برگزار خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنانش درباره نفرات برگزیده این جشنواره گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد 36 نفر از کارکنان وظیفه در 10 بخش مختلف انتخاب شدند که 13 نفر از آنها از نیروی زمینی، 6 نفر از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا، 6 نفر از نیروی هوایی ارتش، 7 نفر از نیروی دریایی، 2 نفر از ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، 1 نفر از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و 1 نفر از سازمان حفاظت اطلاعات ارتش به عنوان نفرات نمونه برگزیده شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار