مشهد؛

پرداخت بیش از ۱۹۱ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد

در راستای اجرای طرح‌های خود کفائی ۱۹۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد تربت جام پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شیرمحمد شاکربرآبادی رئیس کمیته امداد تربت جام در گفتگو با خبرنگارگفت: این میزان تسهیلات برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی به صورت هدفمند با سود کم بانکی به ۱۲۷۷ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به رویکردهای خدمات در کمیته امداد افزود: حمایت از دانش آموزان و دانشجویان برای تحصیل دو هزار ۵۷ نفر است که از این مقدار هزار و ۸۰۴ نفر دانش آموز و ۲۵۳ نفر دانشجو در حال تحصیل می‌باشند و با این عمل خواسته ایم افراد توانمندی جامعه پرورش یابند تا بتواند مستقل از هر نهادی به فعالیت‌های اجتماعی وارد شوند.

رئیس کمیته امداد تربت جام ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی ایرانی را از دیگر برنامه‌های محوری کمیته امداد دانست وتصریح کرد: دوره‌های سبک زندگی برای زوج‌های جوان اجرا می‌شود و به نو عروس مبلغ ۲۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه پرداخت می‌شود که امسال از مجموع ۳۶۰ نوعروس متقاضی به ۲۵۰ نفر جمعا به ارزش پنج میلیارد ریال کمک شده است.

شاکربرآبادی رسالت کمیته امداد را فقط شامل خانواده‌های کم بضاعت ندانست و گفت: طرح اکرام ایتام همچون سال‌های گذشته با جدیت پیگیری شده است و امروز کمیته امداد از هزار ۴۵۰ یتیم تحت پوشش خدمات دارد.

وی با تشکر از خیرین این شهرستان افزود: کمک‌های مردمی باعث شده خدمات متنوعی را به محرومان جامعه ارائه کنیم و امروز به ۳۵۱ بیمار صعب العلاج ماهانه مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه درمان پرداخت می‌شود و ۱۷۰ دانش آموز در دو خوابگاه به صورت کاملا رایگان نگهداری می‌شوند.

رئیس کمیته امداد تربت جام گفت: با توجه به اینکه به آخر سال نزدیک می‌شویم و می‌خواهیم بهار طبیعت را جشن بگیریم از خیرین تقاضا می‌شود همچون گذشته در جشن عاطفه‌ها ما یاری کنند تا بتوانیم عید خوبی را برای هم وطنان بی بضاعت و چشم انتظار به کمک‌های مردم فراهم آوریم.

انتهای پیام//م. ط.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.