رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه، از کسب مدال نقره مسابقات بین المللی اوکراین توسط حامد رشیدی آزادکار کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدحسین محبی گفت: حامد رشیدی کشتی گیر وزن 70 کیلوگرم کرمانشاهی که به عنوان نماینده رعد پدافند هوایی در مسابقات بین المللی اوکراین شرکت کرده بود با سه پیروزی و یک شکست صاحب مدال نقره شد.

وی ادامه داد: رشیدی در مسابقه اول خود برابر کشتی گیری از کشور میزبان قرار گرفت و با برتری ' 7 بر 6 ' توانست راهی دور دوم شود.

محبی خاطرنشان کرد: کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در مسابقات اوکراین دومین دیدار خود را برابر کشتی گیر آمریکایی با حساب '6 بر 4' پیروز شد و توانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه افزود: رشیدی در این مرحله با کشتی گیر اوکراینی مسابقه داد و توانست در دیداری نزدیک '2 بر یک' پیروز و به مسابقه فینال صعود کند.

وی یادآور شد: در دیدار نهایی وزن 70 کیلوگرم کشتی گیر کرمانشاهی بازهم با حریفی از آمریکا روبرو شد اما با قبول شکست ' 4 بر 2 ' به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

محبی تصریح کرد: در این مسابقات دو کشتی گیر دیگر به نام های رضا افضلی در 74 کیلوگرم و شیرزاد بهشتی در 59 کیلوگرم نیز حضور داشتند.

وی در پایان اظهار کرد: افضلی توانست با شکست تمام رقبا مدال طلای وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد و بهشتی نیز با شکست در دیدار فینال مدال نقره وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی را کسب کند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.