استاندار اردبیل گفت: کنترل، بازرسی و نظارت بر نحوه اجرا و کیفیت مصالح به کار رفته در پروژه های عمرانی بویژه آسفالت ریزی جاده های بین شهری و خیابانها و معابر شهری تشدید می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش گفت: به منظور ارتقاء سطح کیفی پروژه های اجرائی استان، کنترل، بازرسی و نظارت بر نحوه اجرا و کیفیت مصالح به کار رفته در پروژه های عمرانی بویژه آسفالت ریزی جاده ها و معابر شهری تشدید می شود.

وی خواستار افزایش نظارت ها و بازرسی های واحد نظارت بر پروژه های سازمان برنامه و بودجه استان شد و گفت: دستگاه قضائی و بازرسی استان نیز به این موضوع ورود جدی دارد و درارتباط با کیفیت نامطلوب آسفالت ریزی در یکی از شهرهای استان پرونده قضائی نیز تشکیل شده است.

خدابخش با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای تامین و همکاری دستگاه قضائی استان به منظور سهولت در اخذ برگه سوء پیشینه داوطلبان کاندیداتوری شوراهای اسلامی شهر و روستا، دفاتر صدور برگه سوء پیشینه در ایام تعطیل نیز فعال خواهند بود از عموم کاندیداها خواست کارهای اداری و ثبت نام خود را به روزهای آخر ثبت نام موکول نکنند.

وی از فرمانداراننیز خواست ضمن پرهیز از ورود مستقیم و دخالت در امور واحدها و کارخانه های تولیدی، هماهنگی های لازم برای حل مشکلات آنان را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.