جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ثبت بیش از 20 هزار تماس با سامانه 197 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ثبت بیش از 20 هزار تماس با سامانه 197 خبر داد و گفت: بیشتر تماس ها مربوط به نارضایتی شهروندان از صدور برگ جریمه رانندگی بوده که طبق بررسی ها، اعمال جریمه کاملاً قانونی بوده است.

سرهنگ علیرضا مرزبانی گفت: نیاز به تأمین امنیت اجتماعی یک موضوع آشکار است که مورد توافق تمام اندیشمندان و افراد جامعه بوده، بگونه ای که بسیاری از کارشناسان و اهل فن احساس امنیت را مقدم بر معیشت دانسته و روز به روز نیز ابعاد امنیت گسترده می شود.
وی با اشاره به تلاش جهادگونه و مستمر نیروی انتظامی برای تأمین امنیت در جامعه، گفت: تنها مجازات حبس نمی ‌تواند امنیت را در جامعه برقرار کند و تحقق برقراری کامل امنیت اجتماعی بدون مشارکت عموم مردم میسر نیست.

 
مرزبانی همکاری اقشار مختلف برای ایجاد امنیت را امری لازم و اساسی عنوان کرد و گفت: افراد اثرگذار، بزرگان، روحانیان و افرادی که دارای پایگاه اجتماعی هستند می‌ توانند با اثرگذاری بر روی نسل جوان، برای برقراری هر چه بیشتر امنیت در اجتماع تلاش کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: طی سال های اخیر افزایش بی رویه جمعیت شهرها، به خصوص مراکز استان ها مشکلات و معضلات عدیده ای همچون عدم حس اعتماد عمومی، افزایش انحرافات و شکاف بین نسلی را برای مردم و مسئولان پدید آورده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 20 هزار و 130 مورد تماس با سامانه 197 ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.