مشهد؛

هر کجا انقلابی عمل کنیم موفق خواهیم شد

سیاستگذاری دشمن با هزینه‌های زیاد برای این است که سخنان مقام معظم رهبری اجرا نشود و یا نصفه نیمه انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجه الاسلام و المسلمین سید یعقوب حسینی، مسئول دفتر نمایندگی ستاد سازمان بسیج مستضعفین کشور در جمع اساتید و مبلغین و طلاب سطح ۲ و ۳ مکتب نرجس (ع) مشهد افزود: هرکجا انقلابی عمل کنیم موفقیم و برخی سیاست گذاری‌های دشمن در این است که با هزینه‌های زیاد فقط اولویت‌های ما را جا به جا کند، و فرمایشات رهبری عمل نشود یا نصفه نیمه عمل شود.
وی تصریح کرد: حواسمان باشد در زمان و دوران رسول الله (ص) برخی از همراهان پیامبر (ص) با به شهادت رساندن دختر ایشان رفوزه شدند وانقلاب ما نقش مانور دارد برای قیام اصلی، پس اگر در این انقلاب شکست بخوریم تاریخ آن قیام را عقب می‌اندازیم و دیگر جایی برای آزمون و خطا نداریم، چون تاکنون یازده چراغ را شکستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ستاد سازمان بسیج مستضعفین کشورگفت: آزمونی که خداوند از این قوم می‌گیرد اولش محبت و گذشتن از علایق در راه خداست و جوانان ما در سوریه آن را ثابت کردند.
حجه الاسلام و المسلمین سید یعقوب حسینی افزود: این که امام زمان (عج) حضرت فاطمه (س) را الگوی خود معرفی می‌کنند جای تفکر دارد و پاسخ این شبهه است که سیاست به خانم‌ها ربطی ندارد.
وی با طرح این سئوال که اگر اقواممان در انتخابات کاندیدا شدند آیا معیار رای دادن ما تغییر خواهد کرد یا خیر؟ افزود: باید دشمن شناسی داشته باشیم و به بیان رهبری بین خودی و غیرخودی فرق قائل شویم و مقام معظم رهبری در جریان فتنه ۸۸ فرمودند: اگر عکس من را پاره کنند عیب ندارد؛ ولی در جای دیگر در مسأله برجام گفتند اگر برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم.
انتهای پیام//ف. غ.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.