سیل، تنش آبی، طوفان و ریزگردهای اخیر سبب شد تا سال جاری یکی از پرحادثه ترین سال های پس از انقلاب اسلامی شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان میثم جعفرزاده مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو در همایش سالانه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو با بیان اینکه سال جاری یکی از پرحادثه ترین سالهای پس ازانقلاب اسلامی بود، گفت: در فروردین ماه امسال حوادثی ازجمله سیل و در کنار آن موضوع تنش آبی، طوفان و ریزگرد ها باعث بروز معضلاتی در نقاط مختلف کشور شده بود.

وی ادامه داد: واحدهای مدیریت و پدافند غیر عامل، تولید، دستور العمل و استانداردهای مهم و کاربردی، تجهیزات و شرایط اضطراری در آزمونی محک خوردند که در بدترین شرایط بهترین عملکرد را باید ارائه می دادند.

جعفرزاده تصریح کرد: علی رغم اینکه شاید نتوانستیم آنطور که باید عمل کنیم اما در سال جاری هماهنگی خوبی میان شرکت های استانی و مادر تخصصی ایجاد شد و پس از مستندسازی انجام شده و نقاط و ضعف قوت احداث شد و می بایستی آنها سرلوحه برنامه های آینده قرار گیرند.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو در پایان بیان کرد: حوادث اخیر و ناهمواری ها را برای بستر فعالیت های خود به سال نیک گرفتیم تا شرایط تأمین خدمات آب و برق را برای همه لحظات فراهم کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار