مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: بر اساس تفاهم نامه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم وشورای اجتماعی وزارت کشور از طرح‌های دانشجویی در حوزه پیشگیری از اعتیاد، طلاق و مفاسد اخلاقی حمایت می‌شود.

حمایت وزارت علوم از طرح‌های دانشجویی در حوزه پیشگیری از اعتیاد، طلاق و مفاسد اخلاقی
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فضل‌الله ایرجی کجوری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این مطلب افزود: طرح‌های پیشنهادی بایستی دارای ساختار استاندارد (مقدمه، ضرورت، اهداف، محتوا، نظام اجرایی، برآورد زمانی، مالی و...)، قالب مشخص و محتوای موثر با تاکید بر کار گروهی باشد.
 
وی اظهار داشت: همچنین این طرح‌ها باید دارای جذابیت، نوآوری و اثربخشی باشد و هر دانشگاه می‌تواند حداکثر تعداد ۱۰ طرح دانشجویی را ارسال نماید و حداکثر سقف حمایت مالی از هر طرح ۲۵ میلیون ریال و مهلت ارسال طرح‌ها ۲۰ فروردین ماه سال آینده و نیز بازه زمانی در نظر گرفته شده جهت اجرای طرح ها، پایان مهرماه ۱۳۹۶ است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، ایرجی کجوری بیان کرد: طرح هایی که با رویکرد غیر مستقیم و با استفاده از نمادهای هنری و متناسب با ذائقه دانشجویان به مقوله آسیب‌های اجتماعی بپردازد، به صورت ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و کلیه طرح‌ها باید دانشجویی باشد و با تایید مدیریت فرهنگی دانشگاه ارسال شود.
 
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم عنوان کرد: نظارت بر اجرای طرح‌ها از سوی استانداری‌ها و توسط نماینده سازمان امور اجتماعی وزارت کشور می‌باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.