رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: عقاید مذهبی و اسلام تنها دلیل هجمه‌ها بر کشور ایران است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور در کنگره شهدای دانشجوی استان آذربایجان شرقی و افتتاحیه بیست و چهارمین دوره اردوهای جهادی که در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد اظهار داشت: هیچ‌کس نمی‌تواند نقش بی‌بدیل آذربایجان در تاریخ کشور و به ویژه در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران را نادیده بگیرد.
 
وی با بیان اینکه دلایل زیادی را به عنوان دلیل حمله به ایران در هشت سال دفاع مقدس عنوان می‌کنند، گفت: تنها دلیلی که ما به خاطر آن متحمل هزینه‌های زیادی شدیم و دشمن ظالمانه ما را هدف قرار داد، حق خواهی، عدالت و اسلام بود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عقاید مذهبی و اسلام را تنها دلیل هجمه‌ها بر کشور ایران دانست و افزود: نه موقعیت جغرافیایی، نه منابع طبیعی و اقتصادی و ... دلیل حمله و فشار به ایران نیست و دشمن از عقاید و باور مردم ما به وحشت افتاده است.
 
سردار غیب پرور در ادامه تصریح کرد: کشورهای اروپایی مدام تبلیغات می‌کردند که دین توانایی مدیریت جامعه ندارد و این تفکر لیبرالیستی را به دنیا تحمیل کرده بودند اما امام راحل و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خلاف آن را ثابت کرد.
 
وی گفت: امروز این همه پیشرفت و توسعه در زمینه‌های مختلف، نشان می‌دهد که حاکمیت اسلامی و دینی ایران نه تنها توانایی مدیریت کشور خود بلکه می‌تواند به عنوان الگو و حامی دیگر حاکمیت‌ها باشد.
 
غیب‌پرور به اعزام اردوهای راهیان نور هم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس بهترین دوره تربیتی برای جوانان ما بود که این دوران و فرهنگ آن باید از طرق مختلف به جوانان منتقل شود که یکی از این راه‌ها اعزام جوانان به مناطق جنگی است.
 
وی با تأکید بر این که در طول برگزاری این اردو بر روی نفس و اخلاق جوانان باید کار شود گفت: با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی در طول سفر، همان حس و حال جنگ را به جوانان انتقال دهیم.
 
فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی هم در این کنگره، شهدا را ذخیره‌ای برای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این فرهنگ شهادت قدرت بازدارندگی زیادی به کشور داده است و دشمن هنوز هم از این فرهنگ رعب و وحشت دارد.
 
غلام عسگر کریمیان افزود: تداوم راه شهدا، لازمه حفظ قدرت و اقتدار ملی است و اردوهای راهیان نور یکی از مسیرهای حفظ و گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.
 
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.