رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: قداره کش های کوچه کفش خیابان مدرس کرمانشاه دستگیر و جهت عبرت برای سایر هنجارشکنان روانه زندان شدند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ محمد رستمی گفت: در پي ارجاع چند مورد پرونده از سوي مقام قضائي به اين پليس با موضوع تيراندازي و اخلال در نظم و قدرت نمايي با شمشير و ايراد جرح عمدی توسط اراذل و اوباش سابقه دار و انتشار فیلم های آن در فضای مجازی، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی افزود: درگيري و اخلال در نظم در کوچه کيف و کفش چهارراه مدرس، نزاع و درگيري مسلحانه در خيابان خيام، تيراندازي و اخلال در نظم در ميدان نيايش، نزاع دسته جمعي و قدرت نمايي اراذل و اوباش در خيابان ديزل آباد و ... از جمله مورادی بود که دستگیری عاملان آن در اولویت کاری پلیس امنیت قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در اين راستا با توجه به حساسيت موضوع و تأکيدات سلسله مراتب فرماندهي، با تلاش شبانه روزي و اقدامات فني و پليسي، ضمن شناسايي مخفيگاه متهمان، نسبت به دستگيري آنها اقدام شد.

 رستمی بیان کرد: پس از سير مراحل قضائی تعداد 13 نفر از اراذل و اوباش و عاملان اصلي تيراندازي و اخلال در نظم طی چند عملیات ضربتی دستگیر و با قرار تأمين مناسب جهت عبرت برای ساير هنجار شکنان روانه زندان شدند.

وی گفت: جهت ناامن کردن پاتوق اراذل و اوباش در نقاط جرم خيز سطح شهر از جمله قهوه خانه هاي واقع درحاشيه رودخانه چم بشير تاقبستان، ميدان امام(ره)، باغ ابريشم، چقاکبود، دولت آباد و... با هماهنگي قضائي از تعداد 25 واحد قهوه خانه موجود بازديد شد و متصديان مربوطه ملزم به رعايت قوانين و ممانعت از تجمع اراذل و اوباش در آن مکان ها شدند.

رئیس پلیس امینت عمومی استان یادآور شد: با توجه به در پيش رو بودن مراسم چهارشنبه آخر سال و فرارسيدن عيد نوروز و متعاقب آن ازدحام جمعيت و تردد بيشتر مردم در بازار و خيابان هاي اصلي شهر و متصور بودن هرگونه اقدام اوباشگرانه و اخلال در نظم و ايجاد هرج و مرج توسط اراذل و اوباش، برخوردهای لازم با 20 نفر از اراذل و اوباش مطرح و سابقه دار در محلات مختلف کرمانشاه صورت گرفت.

 رستمی بیان کرد: نیروی انتظامی ضامن تأمین امنیت عمومی شهروندان است، اما پایداری و ثبات آن نیازمند همراهی مردم قانونمدار و مسئولان ادارات و ارگان ها است تا در سایه این همت جمعی، فرصت ارتکاب جرم از قانون گریزان سلب شود.
 
انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.