پاسخگویی نظام‌مند به شهروندان به افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوب منجر می شود.

پاسخگویی به 1200 پیام در سامانه 137به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت:  در راستای ادامه نهضت پاسخگویی به شهروندان، در سال جاری بیش از هزار و 200 پیام مرتبط با فعالیت‌های این سازمان در سامانه 137 ثبت شده که تمامی آن‌ها پس از پیگیری، به نتیجه مطلوب و مدنظر شهروندان رسیده‌اند.

 احمد محبی افزود: از این تعداد 475 پیام مربوط به پل‌های عابر پیاده مکانیزه و غیرمکانیزه تحت نظارت سازمان،  200 پیام مرتبط با فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما، 180 پیام مربوط به تابلوهای معرف کاربری و شناسایی صنوف و 30 پیام در رابطه با احداث پل و آسانسور بوده است.

او با اشاره به 50 پیشنهاد ثبت شده در این سامانه خاطر نشان کرد: همکاری مردم و برقراری ارتباط موثر و کارآمد با سازمان منجر به ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان می شود.
انتهای پیام// گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.