معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت: اسامی برگزیدگان استان در پرسش مهر 17 ریاست جمهوری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمد شعبانی افزود: 100 اثر برگزیده از دانش آموزان، معلمان فرهنگی و دانشجو- معلمان استان در قالب هنرهای تجسمی، فیلم کوتاه، مقاله و غیره به تهران ارسال شد که 10 اثر رتبه برتر کشوری را به دست آورد.

وی با اشاره به رتبه های اول گفت: محمد عابدی در گروه مقاله پژوهشی و زینب صادقیان در گروه داستان نویسی، رتبه های برتر را کسب کردند.

شعبانی با اشاره به رتبه های دوم، افزود: علیرضا دهرویه از سواد کوه شمالی در گروه شعر، مریم یوسفی تبار در قالب مقاله پژوهشی، فاطمه صادقی در قالب خوشنویسی از نکا و امیررضا میرزایی عمران از بابل در گروه مقاله پژوهشی رتبه های برتر را کسب کردند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت: برگزیدگان هفدهمین کنگره استانی پرسش مهر ریاست جمهوری، دهه آخر اسفند در مراسمی قدردانی می شوند.

بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، پرسش مهر در اولین روز سال تحصیلی توسط عالی ترین مقام اجرایی کشور برای دانش آموزان و معلمان کشور اجرا می شود.

در طرح پرسش مهر رئیس جمهور وقت کشور یکی از مهمترین مسائل کشور و یا تعلیم و تربیت را به عنوان پرسش مهر مطرح می کند و دانش آموزان، فرهنگیان، معلمان و اولیای دانش آموزان در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری به آن پاسخ می دهند.

موضوع پرسش مهر سال تحصیلی 95-96 خشونت اعلام شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.